środa, 23 czerwca 2010

10-ta rocznica śmierci Bogdana Łyszkiewicza.

Dzisiaj mija 10 lat od tragicznej śmierci Bogdana Łyszkiewicza - lidera grupy Chłopcy z Placu Broni. Zginął w wypadku samochodowym pod Płońskiem 23.czerwca 2000 roku.
Chociaż kojarzony jest głównie z " O! Ela", nie zapominajmy, że jest również autorem tak osobistych, cudownych piosenek jak: "Potrzebuję Twojej Miłości", "Kocham Cię" czy "Kocham Wolność".
Mam do tych kawałków jakiś szczególny stosunek, słabość i sentyment. Tak się złożyło, że Bogdan mieszkał gdzieś nie daleko mnie i pamiętam go osobiście ( twarz dość charakterystyczna, a może charyzma?), chodził do tej samej podstawówki co ja i do tego samego kościoła....choć wtedy oczywiście nie wiedziałam kim jest albo kim będzie.
"Jezioro Marzeń" to mój absolutnie ulubiony numer Chłopców z Placu Broni, jak go słucham to mam mrówy...serio:) . Ech!"...jezioro ma twój zapach i twój smak, czuję to gdy tylko zanurzam w nim twarz....wspomnienia palą mnie jak słońce... " itd. Posłuchajcie, przypomnijcie sobie o Nim właśnie dziś.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za przypomnienie! Twarz i głos Bogdana istotnie zostają w pamięci, słychac było, że śpiewa z przekonaniem. Szkoda, że nie zdążył nagrać więcej fantastycznych piosenek, jestem przekonana że z czasem byłyby jeszcze lepsze, dojrzalsze.

    OdpowiedzUsuń