sobota, 4 grudnia 2010

Mixed media # 30

Uwielbiam scrapowe wyzwania! Zwłaszcza takie, które na początku wydają się być niewykonalne:)
Takie właśnie są mixedmediowe wyzwania Agnieszki Anny na PS. Tego tygodniowe ma być wielo, wielowarstwowe, a pomysły jakie miały projektantki PS nieco mnie onieśmieliły, ale jednocześnie ogromnie pobudziły moję wyobraźnię. Wyszłam od tekturowej bazy ( a dokładnie od tekturki po alfabecie scrapowym 7Gypsies), którą upstrzyłam kolorowymi glimmer mist-ami, po czym okleiłam serwetką z nutkami. Kolejną warstwą miała być serwetka z aniołkami, ale musiałam zrobić sobie podkład z farby akrylowej, żeby nutki za bardzo nie przebijały na twarzach aniołków. Dodałam jeszcze małe kawałeczki fizelinopodobnego materiału - tak dla urozmaicenia:) Potem przyszedł czas na piórko, chmurkę tekturową i kolejna serwetkę (tym razem w napisy). Chmurkę i aniołki pokryłam Distress-owym Cracle-m i postarzyłam Lacca Scurente. Na aniołki doszła rameczka. Kolejną warstwę stworzyły papierowe pióro i butelka z atramentem oraz kamyczek. Ale to nie koniec, ponieważ teraz zaczęłam dokładać warstwy pod spodem:) Najpierw dokleiłam falbankę z tiulu, potem tekturkę falistą i papier pakowy. Wszystko trafiło na tło z papieru scrapowego i zostało zamknięte drewnianą ramką. Na sam koniec jeszcze odrobina glimmer chalk-a i ....już!
Agnieszka Anna zalecała całkowite oddanie się warstwowaniu, bez myślenia o tym czy to co powstaje jest ładne i tak właśnie zrobiłam. Sprawiło mi to ogromną radość, a efekt.....ocenicie sami:)
Praca pod roboczym tytułem "Siedzi anioł w niebie, pisze list do ciebie..."- no co tytuł jak tytuł:))))










Mam dla was jeszcze rewelacyjną wiadomość! W sklepie Na Strychu właśnie pojawiła się zupełnie nowa i absolutnie prześliczna kolekcja świątecznych papierów z dodatkami, zaprojektowana specjalnie dla Na Strychu przez PASIAKOWĄ!  Zobaczcie koniecznie - tu skrót.
Pozdrawiam serdecznie 

5 komentarzy:

  1. majstersztyk :) wszystko wydaje się takie lekkie i wprost niebiańskie :) a warstewki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. super, genialnie, czadowo... aż słów brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ czasochłonne cudo z rewelacyjnym efektem:) Bardzo mi się te warstwy podobają i te "niebiańskie" klimaty(a to chmurka, aniołki, piórko).Genialna kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem wniebowzięta jak patrzę co zrobiłaś z tymi warstwami!!:))
    cuudnie:)))

    OdpowiedzUsuń