wtorek, 18 stycznia 2011

Jesteś moim snem!

Bez zbędnego rozgadywania się - kolejne kartkowe wyzwanie PS, szczegóły znajdziecie TU. Moja karteczka niechcący przybrała "dziwne" kształty, muszę je jeszcze dopracować:)  Wykorzystałam kolejną pieczątkę mojej absolutnej stemplowej faworyty - Leanne Ellis. Papier, który daje taki niesamowity efekt świecących gwiazdek to nowa kolekcja October Afternoon.


Nie mogło zabraknąć odrobiny Glimmer Mista w moim ulubionym kolorze Old Lace :)


Pozdrawiam serdecznie       

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Usuń komentarz z bloga: ARTE BANALE
    Ewik21 pisze...
    Aga , jesteś niesamowita !!!! do tej pory te stemple jakoś do mnie nie przemawiały a wręcz odstraszały mnie brrr Ale po kilku fotkach z Twoimi kartkami muszę przyznać ,że są piękne i bardzo uniwersalne . Może to za sprawą tego ,że są w kolorze a może przez Twój talent !!! nie wiem Kartka obłednie piękna i pomysłowa , cudna cudna cudna.
    PS. spotkanko się szykuje w tę sobotę ...**

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna kartka! Jakie efekty! I ten kolor papieru!
    A dziewczynka ze stempelka jakoś mi się z Tobą kojarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna kartka! Jest tak klimatyczna, ciepła i romantyczna jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stemple Leanne są niesamowite...takie z nutka tajemnicy. Kartka też ma coś z magii i tęsknoty :-)

    OdpowiedzUsuń