sobota, 16 kwietnia 2011

Szyjemy dla Na Strychu

Na stryszkowym blogu właśnie ruszyło kolejne wyzwanie! Jak najszybciej "skoczcie" tam i doczytajcie szczegóły. Ja powiem tylko tyle, że poprzednia zwyciężczyni naszego wyzwania wybrała swoje ulubione narzędzie scrapowe i okazała się nią być maszyna do szycia, dlatego w najnowszym wyzwaniu będziemy jej używać w dużych ilościach lub ewentualnie będziemy udawać, że jej używamy:)
Ja uszyłam sobie zakładkę. Niezbyt skomlikowaną, bo sam hafcik maszynowy jest już wystarczającą ozdobą.



No ale to nie mogło mnie zaspokoić w dziedzinie szwalniczej, bo co jak co, ale szyć po papierze kocham chyba ponad wszystko inne, więc uszyłam sobie sobie jeszcze notesik. Podobnie jak w poprzednim poście jego bazą  jest "wypasiony" notes z Hannah Montana z Tesco.








Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu, bo coś wydaje mi się, że nie jestem jedyną która lubi szyć po papierze:))), no i nagrody nie byle jakie czekają na zwycięzcę!!!
Pozdrawiam serdecznie  

9 komentarzy:

  1. zazdraszczam maszyny z tymi hafcikami...a prace jak zwykle wypieszczone!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooo, super haft!!! jest piękną ozdobą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, chyba trzeba miec przydasie ze sklepu, co?
    Notesik swietny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziu - nie trzeba używać niczego ze sklepu! Tacy jesteśmy fajni:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. biedna Hannah ;)))))
    Rewelacyjne! Ogromnie mi się podoba i zakładka, i notes:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak jak poprzednio pięknie szyjesz, tworzysz:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. na takie "Hany Montany" to mogę patrzeć godzinami!!! Świetne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja tak hurtem, z trzy wpisy: piękne to poprawianie rzeczywistości. Twoimi szyciami zachwycam się nieustająco, a w wydaniu notesowym jest szczególnie efektowne.

    OdpowiedzUsuń