piątek, 27 maja 2011

Ślubnie z UHK

Jak ktoś pomyślał, że biorę ślub z UHaKiem to od razu rozwiewam wszelkie złudzenia - nic z tych rzeczy :)
Choć - może, w pewien sposób.....
Ale póki co, chodzi tylko o kartkę ślubną wykonaną z ulowych rewelacyjnych papierów. Gdy je tylko dostałam w mojej głowie eksplodowały tysiące pomysłów jak je zagospodarować. Miałam szczęście, bo akurat dostałam zamówienie na ślubną karteczkę, a ja zdecydowanie nie jestem specjalistka od takich klimatów.  Miałam duże lęki czy w ogóle poradzę sobie z takim zadaniem i tu jak z nieba spadły mi UHaKowe papierasy.
Karteczka wyszła może nie do końca w moim stylu, ale podpisuję się pod nią bez wstydu. Dyć taka jest elegancka i czyściutka! Jeszcze nigdy nie robiłam czegoś tak starannego :) Tu oddaję pokłon wszystkim ślubnie scrapującym dziewczynom z Mamajudo i Agnieszka Scrappasion na czele - ciężka sprawa z tym białym papierem, widać każdą plamkę i najmniejsze niedociągnięcie !
A oto i efekt mojej pracy:





Tradycyjnie pozdrawiam serdecznie, zwłaszcza Ulę - UHK i dziękuję pięknie za inspiracje i tworzywo!
                                                                    

10 komentarzy:

  1. Hehe, no dobre ;) wyszło super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna! Jestem zachwyca i nie ma żadnych niedociągnięć... SUPER

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW THIS IS sooooooooooooo EXQUISITE !!!!I absolutely adore this, such beautiful Clean lines .. hugz x

    OdpowiedzUsuń
  4. No prosze ;)PIEKNA... i prawda, ze nie w Twoim stylu i ze to jest wielka sztuka ze slubnymi kartkami ;)
    Ale mi sie podoba, bardzo, ta Twoja starannosc ;)
    Buzka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się czuję dopieszczona :D

    Kartka cudna, ma klimat!

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna i niepowtarzalna, sztaluga w kształcie prostokąta zachwyca prostotą i elegancją uwielbiam twój styl i mistrzostwo jak wbrew temu przed czym się bronisz zamieniasz w cudne dzieło scrapowe

    OdpowiedzUsuń
  7. idealna! widać, że bez względu na okazję masz świetny pomysł, a efekt końcowy jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cóż tu dużo pisać, wyszło przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka jest piękna:)Klimatyczna:)

    OdpowiedzUsuń