środa, 10 sierpnia 2011

Oscarowy ATeCiak

Nie chodzi o filmowego oscara, nie, nie - bynajmniej!:) Chodzi o Oscara Grillo - ostatnio mojego ulubionego rysownika, od którego zapożyczyłam sobie rysuneczek postaci, którą umieściłam na moim ATC. Powstało oczywiście na środowe wyzwanie SP. Dziś gościnnie "wyzywa" nas Mamuta, która zażyczyła sobie udziału tektury falistej i szwów, a na dodatek wymyśliła temat " Podczas deszczu dzieci się nudzą".




Oj nudzą się , nudzą :(((
                                                               








11 komentarzy:

  1. boze Ty możesz na wystawę z tymi Twoimi cudnymi Ateciakami - każdy z nich to prawdziwe dzieło sztuki !!! On jest "Oskarowy" ten Oskar :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. REWELACJA!!!! Napatrzeć się nie mogę! Oskar rulez!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiałam już na Polkach - cudna praca, bardzo pomysłowa i z klimatem! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny :)
    a pan Grillo umie rysować, oj umie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny ATC =]
    Zauroczył mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest fantastyczne!!!
    Rysunek i forma baaardzo mi się podobają :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaaaaaacie jakie to jest zajebiste!
    Aż mi się gęba uśmiechnęła! :D

    OdpowiedzUsuń