środa, 13 marca 2013

Digowa codzienność

Na SP w poniedziałek pojawiło się kolejne wyzwanie digi, a ja bardzo lubię w nich brać udział więc i tym razem przyłączyłam się do zabawy. Tym razem scrapujemy swoją codzienność. Postanowiłam z tej mojej codzienności wyłuskać to co najprzyjemniejsze, to co mnie napędza by zwlec się z łóżka. Nie trudno zgadnąć co to takiego;)
Pasujące zdjęcie "wyłowiłam" na Pintereście. Ogromnie spodobały mi się jego kolory, już one same są "napędzające":)))
Moja ulubiona technika w digitalu to maskowanie, trudno taki efekt osiągnąć w realkach, więc korzystam z niej przy każdej digitalnej okazji, również tutaj.

Credits:
Jen Allyson - Vanity Fair,
Anna Aspnes Designs - Water Drops,
Katie Pertiet - Beachy Clusters, Spot Dots Photo Masks,
Celeste Knight - Nautical,
photo via Pinterest

Pozdrawiam serdecznie


4 komentarze: