czwartek, 2 maja 2013

P.S I love You

Wydaje mi się, że już wszyscy, którzy powierzyli mi swoje zdjęcia dostali ode mnie choć po jednym digu. Jeżeli kogoś przypadkowo pominęłam bardzo proszę o kontakt, bądź ponowne wysłanie zdjęć. Dziś chciałabym pokazać niezwykle romantyczną stronkę z bohaterami pięknymi niczym z plakatu. Ogromnie miło pracowało mi się z tym zdjęciem, co mam nadzieję będzie widać po efektach;)


Credits:

Worth Repeating Brushes and Stamps No. 07
Stacked Vintage Photo Frames No. 05
Flare Sprays Brushes and Stamps No. 01
Anna Aspnes - Script Tease Time Frames
Anna Aspnes - Artist Edge
Jen Allyson - Vintage Findings

Mam nadzieję, że  zainteresowanym się spodoba;)

Wasze zdjęcia, które trafiły do mnie na pewno się nie zmarnują. Będę do nich systematycznie wracać, możecie się spodziewać kolejnych odsłon.

Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego długiego weekendu!


6 komentarzy:

  1. Boskie LO :) a zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne !
    czekam na więcej ;)
    pozdrawam

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne :) takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Jesteś Mistrzynią przez duże M!
    Odnośnie Twojej prośby o przesyłanie zdjęć do digi scrapów, mam pytanie czy zechciałabyś mi zrobić baner na mojego bloga? Bardzo podobał mi się Twój poprzedni i wręcz marzę, o czymś równie pięknym, a sama nie potrafię... Byłabym Ci bardzo wdzięczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. obawiam sie,ze ja zostalam pominieta..uu..wysylam ponownie fote :D

    OdpowiedzUsuń