środa, 9 listopada 2016

Grudniownik 2015

Planując grudniownik na ten rok uświadomiłam sobie, że nie pokazałam tu mojego zeszłoroczniaka.
Co prawda w tamtym roku byłam jeszcze scraperką digi, więc i grudniownik był digi, ale może kogoś i tak zainspiruje;)
Nie dobrnęłam niestety do końca grudnia, mój zapał skończył się wraz ze świętami. Jednak zważywszy, że wcześniejsze grudniowe albumy kończyły się na okładkach to i tak doskonały wynik!







*oczywiście po kliknięciu na zdjęcie zobaczycie więcej*

Wszystkiego papiery i dodatki - DESIGNER DIGITALS

Pozdrawiam serdecznie
Arte Banale

5 komentarzy:

  1. NO to czas by zacząć grudniownik na ten rok. Ja właśnie rozpoczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny!!! <3
    Będziesz robić wydruk ? :D

    Nie przejmuj się, u mnie żaden z grudniowników nieskończony. Ale kiedyś dokończę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim programie go robiłaś? Chodzi mi głównie o napisy? A tak w ogóle to piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń