piątek, 10 listopada 2017

Shakerowy tryptyk

Moją kolejną propozycją świąteczną, wykonaną z pomocą najnowszej kolekcji stempli projektu Stacey Yacula dla Purple Onion Design jest shakerowy tryptyk. Pomyslałam sobie , że stempelki "Twas the Night Before Christmas" powinny być pokazane w szerszej perspektywie niż daje zwykła kartka. Mój tryptyk składa się z trzech shakerów, które można złożyć i schować w kopercie. Mam nadzieję, że spodoba się wam mój pomysł.








Pozdrawiam serdecznie

Arte Banale


4 komentarze:

  1. Niesamowite :)!!! Jak tu wysyłać takie cuda ;)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wonderful card! The scene you've created is amazing with so many gorgeous details to look at.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    Mandy xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh my this is amazing, gorgeous work!!

    OdpowiedzUsuń